.

.

środa, 8 stycznia 2014

Trzeba iść spać, żeby rano wstać :C


O takiej porze już powinnam chociażby leżeć w łóżku, a tym czasem siedzę sobie przed laptopem i strasznie się nudzę. Często nie mogę zasnąć, zanim zasnę muszę chyba z pół godziny myśleć, marzyć itp. mam strasznie bujną wyobraźnie,  i  nie nudzi mi się  te pół godziny samotnie leżąc w łóżku. Jeśli nie mogę zasnąć po 30 minutowym leżeniu włączam MP3 i mam pewność że przy muzyce na pewno zasnę, tylko gdy to zrobię później nie ma mi kto zdjąć słuchawek z uszu i wyłączyć MP3 często robi to mama nad ranem. Pamiętam jak siedziałam do 00:30 na necie i mama słysząc że nie śpię weszła po cichu do mojego pokoju, a ja miałam wtedy słuchawki na uszach i złapała mnie za nogę i ja się tak bardzo przestraszyłam że aż podskoczyłam z wrażenia...hahaha :D Później się z tego śmiałam.  Przy okazji zapraszam na mojego aska
http://ask.fm/Sarcia193 :)


                                                                                                                            Saraa ;* 


2 komentarze: